Celem konkursu IMPULS jest promowanie badań aplikacyjnych oraz rozwój umiejętności z zakresu komercjalizacji wyników prac badawczo-rozwojowych.
Do II edycji konkursu IMPULS zgłoszono 34 wnioski. W drugim etapie konkursu wzięło udział 16 badaczy, którzy zaprezentowali swoje projekty podczas rozmowy z komisją składającą się ze specjalistów ze środowiska nauki i biznesu. Biorąc pod uwagę rekomendacje panelu recenzenckiego, Zarząd Fundacji zadecydował o przyznaniu: 2 nagród I kategorii, 4 nagród II kategorii oraz 1 nagrody III kategorii.
Główne cele konkursu eNgage to rozwój umiejętności z zakresu popularyzacji nauki lub prezentacji wyników badań naukowych dla różnych grup odbiorców niebędących naukowcami, przede wszystkim dla młodzieży i studentów. W ramach Konkursu finansowane są innowacyjne pomysły o charakterze popularyzatorskim. Konkurs obejmuje wszystkie dziedziny nauki.
W drugiej edycji konkursu eNgage zgłoszonych zostało 35 wniosków. Do drugiego etapu konkursu zakwalifikowało się 26 naukowców, którzy zaprezentowali przed komisją konkursową swoje innowacyjne projekty o charakterze popularyzatorskim. Biorąc pod uwagę rekomendacje komisji, Zarząd Fundacji wyłonił 14 laureatów. |